12 Şubat 2011 Cumartesi

İçimizdeki anneanne babaanne çatışması

Evet yıllardır bu konu tartışılmıştır. Anneanne mi babaanne mi? Bana soracak olursanız ben de çoğunluğa uyum sağlayacağım ve anneanne diyeceğim. Benim anneannem öyle bildiğiniz başı örtülü tonton nine tarzında birisi değildir. Modaya uyan, kuaförüne giden, makyajını yapan, komik espriler yapan hatta komik küfürler eden bir kadındır. Babaannem ise monotondur. Tamam babaannemi de çok severim ama anneannemin yeri hep farklıdır bende.. Küçükken bana bakan, hastayken başımda duran hep anneannem olmuştur. Anneannem ben doğduğumdan beri hep iki sokak ötemizde oturmuştur. Babaannem ise Mersin'e 2,5 saatlik uzaklıkta olan Mut'ta oturmuştur. Belki bu aradaki mesafe yüzünden ona ısınamadım. Belki de hep yanımda olamadığı için.. Orasını bilemiyorum. Çünkü kendisiyle bayramdan bayrama görüşürüz. Gelelim paraya. Hangisi daha çok para veriyor diye soracak olursanız babaannem diyeceğim. Gerçekten kendisi güzel para vermekte ama anneannemin verdiği sevgi karşısında bu para benim için sadece bir foss! değersiz. Bir de şöyle bir şey var babaannem hep halalarımın oğullarına benden daha çok sevgi vermekte. Onları sürekli kayırmakta. Ee onların da anneannesi bir yerde. Neyse lafı çok uzatmayacağım ve eski bir tivitimle yazımı noktalayacağım. Babaanne daha çok para verir, anneanne daha çok sevgi verir. Kendinize iyi bakın gençler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder